underbart

Sitter i nyläggan nu och har det bara såå mys! Idag har det varit en sån där helt otroligt bra dag! har haft mig en sovmorgon till 12, tvättat lite, städat osv. sen stan med bella, blev himla dyra inköp på jysk men jag gråter inte, har köpt så jädrans nödvändiga saker som en tvättpåse! (haha) sopkorg, badrums matta, ja allt sånt där =)

sen på kvällen tog jag och bella ett vin glas på challenge och sen bio filmen försvunnet, och den var verkligen dålig :( nåja då har vi iaf sett den =) nu sitter jag mest och myser.. och hela tiden dyker saker som man måste fixa med lägenheten upp.. som nu när jag har datorn ikopplad i köket, har bara ett eluttag så jag kan inte slå på fönsterlampan, väldigt irriterande!

ajaja soven snart! =) pussen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0