tjosantrosan

sitter vid dator och kan lika skriva ett inlägg.. har nattvecka och det suger, jag har verkligen svårt att sova på dagen speciellt nu när solen och det blir en bastu inne i rummet puuh.. natten var tung och jag blev på riktigt sur humör vid sista rasten haha när jag äntligen kommer hem och ska sova, så märker jag att det inte går att ladda mobilen, nått har väl gått sönder där inne, suck suck.. så nu har jag letat fram en gammal nokia, alltså den första mobilen med färg! haha men bättre än inget! hoppas verkligen att jag slipper betala för lagningen på mobilen annars blir jag deprimerad!!

nu ska jag iaf snart dra mig mot expert och lämna in den, sen mot kulle för jag hade tänkt slagga där nån natt, bara att jag sover så mkt bättre där OCH jag slipper köra hem på morgonen, halkan denna tid är förjävlig!

MEN det positiva i min vardag är att igår så hämtade jag ut en jätte skön och fin huvtröja i varsel, och en varsel jacka, samt en ny BRA pannlampa! jobbet blir så mkt roligare och lättare då =) och jag har även hittat en massa gamla låtar på min dator som nu bara längtar tills jag börjar jobba och får lyssna på all nostalgi :D för radion i 8082 är lite spökig och funkar inte riktigt så usb är nästan ett måste =)

nåååja lite foundation på detta slitna ansikte sen påklädning och hoppas att jag överlever denna natt =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0