puuh

Jag vet att jag är dålig på att blogga men jag har en jätte bra anledning, jag sitter nämligen nästan aldrig vid datorn =)

Just nu så är jag i Piteå och det är KAOS i hela lägenheten, igår var det jätte fint, men imorse så började jag på projekt "klädskrubb" där hade vi kanske 8 svarta soppåsar med kläder, täcken, kuddar, väskor.. ja en massa! så när jag insåg vad mkt tvätt jag hade så var det bara att boka tvättstugan, men den är inte så imponerande, ett torkskåp som torkar sämre än min hårtork och bara 1 tvätt maskin! så jag har tvättat både i lägenheten och där nere.. så nu är allt klar, ska bara gå ner nu och hämta upp det sista som torkar =)

Imorrn så ska det vara skinande rent i lägenheten och allt ska ligga ihopvikt i garderoben =) samt dammtorkning och dammsugning står på schemat... wiiihoo

Har en känsla av att jag kommer somna tidigt idag haha, men tänkte faktiskt lyxa till det med popcorn, måste ju göra det i katrullen nu när vi är utan micro men jag ska nog klara det=)


Ska inte lova att jag kommer bli bättre på att blogga.. mitt intresse för datorn är inte direkt så stor..

men jag ska försöka få upp nå bilder på lägenheten i framtiden =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0