hello

Fick ett litet sug att uppdatera här, ledigvecka så klart och igår var jag på stan och köpte lite juliga saker till lägenheten, som en ljusstake, en el och en med riktigt ljus, nån tomte och nå ljus, röd blomma och duk, ja lite små tjaffs, vill inte lägga ner för mkt pengar på sånt som snart ska ner i en kartong men det känns trist att inte ha nått alls och jag måste säga att lite nöjd är jag faktiskt =) har precis diskat bort en stor hög med disk efter middagen igår och idag och sen stor skrubbade jag spisen, tog bort knopparna och allt och nu skiner den så fint att jag vågar nog inte använda den nå mer ;) får stå där som prydnad haha

Idag så har jag stryk och vikt in mina kläder i garderoben, det var ren kaos där inne och jag hittade absolut inget! en tvätt är tvättad och den ska snart hängas upp, sen blir det duschen och efter det ett vinglas med Bella =) trevligt må jag säga!

och det sista, de finns inget bättre än en städad lägenhet, fysatan så skönt! toan är till och med ren skrubbad med det senaste från bäst i test.


jaja julklappar är nästan klara, och de sista ska nog köpas imorrn..

sen så frågar alla vad jag önskar mig? jag vet fan inte? det enda jag vet är att jag suktar efter nått från thomas sabo men det är för dyrt.. jobbigt att vara dyr i drift :P men en bok funkar perfekt för mig så då vet ni :) gärna keplers nya, men helst i pocket form!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0