wiiie

Min gnista har nästan kommit tillbaka nu! idag har jag fått vara på Bomsele och lasta singel på gruvbilarna som körde ner till 500. Kändes riktigt kul att jag fick det uppdraget, och dom jag lastade var så snälla! Jag gjorde verkligen mitt bästa, jag är ju inte så jätte duktig än men jag känner att jag kan bli bra om jag bara får chansen! Det enda irriterande var att man fick så lite ton på bilarna, typ bara 25 ton, går ju kanske att få i några till men hade ingen lust att bilarna skulle drälla på vägen när det var en sån lång körväg.. Dock har det varit lite långsamt med bara 4 bilar men det gick bra ändå=) sen vid halv 2 så hade jag bara 1 bil och det tog ju kanske 30 minuter mellan lassen:P

Vi fick också sluta lite tidigare för vi skulle ha lite mat uppe på uppland, dom bjöd på suovas kebab och dricka :P det var inte så jätte mkt folk där, men ändå kul att träffa alla när man inte var stressad över att börja jobba igen =)

imorrn är jag iaf ledig, har inget jobb på traktor så det blir en lugners dag. skönt! Har också hyrt en film, Hämnden, har hört att den är bra, och jag vet att Jakke inte kommer vilja se den så då får man passa på när man är själv =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0