weeeeo

Vilken trevlig dag jag har haft hittills :P for till Åhults och fikade med syster Ida, syster Carro, carros kille Tommy och lilla Ebbe som låg och sov i vagnen ute.. Sen drog vi en tur på lite klädaffärer, jag köpte ett par jätte mysiga shorts och ett par björn borg trosor ;P, sen på Intersport fick jag skjutsa lilla Ebbe i vagnen, han är så gudomligt söt den lilla killen! man blir ju käääär :D fast alla mina syskonbarn är ju lika söta såklart =) skaran börjar ju växa mer och mer nu =) hehe

Nä nu kom chefen precis hem (mamma) så nu måste jag ut och källsortera, sen sortera bort alla mina vinterkläder. känns ju jätte kul men lika att göra det nu så slipper jag tjaffs.................

Ha det så braao =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0