sådeså

Kan säga att Tidsvågen var den sämsta film jag nånsin sett. så se den inte! den var typ japansk eller koreansk, och skådespelarna var dom sämsta jag nånsin sett, till och med jag skulle agera bättre.. det var så dåligt att jag bara satt och skrattade, ändå så satt jag min nöt och kollade hela filmen. vilken tönt jag är =) nåååja..

Idag vaknade jag halv 8, och har bara legat i sängen och dragit mig tills nu.. Tänkte gå ut på en promenad bara för att fördriva tiden lite. sen kanske jag åker till Ida och snor deras altan, det brukar vara så härligt varmt där och det perfekta stället att ligga och sola på, till skillnad mot för där jag bor =) men först måste jag nog ringa syster och fråga om det är okej..

Gud vad trist det känns att gå ut att gå haha har absolut ingen lust, men tidsfördriv som tidsfördriv =) Har ju laddat ner nån dokumentär så =)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0