onsdag

Tänk att det redan är onsdag :P tiden börjar gå fort nu =) tog en liten sovmorgon idag till halv 10, det var skönt och nej jag har inte så dåligt samvete över att jag sov så länge, jag är ju faktiskt ledig!! =)

ska väl hoppa in i duschen på ett tag och göra mig snygg, mormor ska bjuda mig på lunch på glada kocken idag, som en födelsedags present så det ska bli kul =)

Var förresten i kullen igår och bytte däck, jag skäms över att säga det men jag har faktiskt aldrig bytt däck själv eller ens sett hur man gör.. haha men NU vet jag! så nu ska jag också få byta på mercan ;) hehe

äsch det var jobbigt att skriva när man ligger på mage i sängen :P vi hörrrrrs

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0