no sparkle

Min gnista är helt borta, känns som om jag jobbar mot en vägg och det gör jag ju faktiskt bokstavligen.. det är så himla trist när man inte gör ett bra jobb. hoppningsvis får vi snart veta vilka som åker ut från firman och jag har ju inte varit där så länge så snart är jag nog arbetslös, vilket kanske ändå är bra? jag vet faktiskt inte nu, behöver nån ny energi nu nu nu nu, kan nån skicka lite lycka till mig? ååh jag önska att jag jobbade natt.. där är dom iaf ett roligt gäng.. det här kommer bli en evig lång vecka.. kan försöka vara positiv och säga wiee bara 5 dagar kvar, men det låter så sorgligt.. haha

Bilen är iaf klar nu, nya bromsar och ombesiktad. allt som allt 4000 kr.. så nu har lagt över 14 000 på att laga bilen. vet ni vad jag köpte den för? jo 14.000 .. kul jul

my life sucks just nu..

MEN min helg har varit skit bra!! varit på en shopping tur i lule med jaaacob, var på storheden där jakke fick göra lite ärenden och jag fick stilla mitt shoppingberoende inne i lule :P på kvällen var det party party med amanda och Bella :D och lördagen lugn som bara den =) tänk om helgen bara kunde vara längre!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0