ni vet inte

ni vet inte hur länge jag tänkt skriva här men då har jag glömt bort det! men helgen som var har varit jätte trevligt, vi for till lule på lördagen och checkade in på hotell och sen var det fest hos johan, var riktigt roligt och trevligt folk! tyvärr kom jag inte in på färjan :( jag är för liten åh haha
sen på söndagen så kollade vi på en lägenhet men den har gått upp i priset nu så mkt så vi kommer nog inte få den :( åh den var ju så fin!! men men det kommer väl fler =)

Nu har jag iaf arbetsvecka men det är lite sisådär med arbetsuppgifter. igår for jag runt som en sill på vitåfors och fixade nån timme, sen hjälpte jag till att lasta cu3 bilar på nalo, men hyffsat lugnt lugnt jobb. får se vad som sker i natt, ingen som ringt iaf och sagt att jag inte har nått att göra såå.... nååja funderar på om jag ska åka redan nu.. har så trist här hemma :P kanske är lite folk på tingvalls nu eller? =)


Kommentarer
Postat av: Sarah

Hej :)

Har varit väldigt dålig på att läsa din blogg ser jag.

Vart har ni tänkt att flytta? :))

Kraam

2011-06-01 @ 11:57:12
URL: http://zarahgustavzzon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0