mjauu

somnade tidigt igår, var riktigt skönt, idag är huvudvärken fortfarande kvar men inte lika farligt men otroligt irriterande.. men jag har iaf förberett lite för imorrn.. tankat bilen, köpt snus, lånat lite böcket, hämtat mitt linsskydd till kameran. hade tänkt ta lite bilder nu i helgen om det är fint väder vilket jag hoppas! Men jag tror faktiskt att det kommer bli skit väder :( men mina arbetskläder får följa med så ska jag ha dom när jag jobbar nu i veckan i skogen.. visst jag har ju en massa bra kläder hemma men dom är dyra och jag har ingen lust alls att dom ska gå sönder..

nä nu ska jag vila lite, sen måste jag gå med lite kläder till tvättstugan..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0