mjau

Lyssnar på Danza Kuduro och blir så där härligt party sugen! längtar till sommaren!! men jag är helt sne över hur jag ska jobba och sånt skit. har inte varit ledig sen i mars.. alltså förra året.. hade varit fint med några veckor...

Idag har jag då varit på stan och snurrat, det tog 2 timmar! för en massa skit saker.. men jag har iaf varit på kicks, bästa affären i stan!.. köpte ett grått nagellack, 2 ögonskuggor, en brun och en silvrig.. det är som i eyelinerformat, förstår ni? och sen en flytande eyeliner.. en bodyskrub, en hudlotion.. ja det var nog allt? eller nej en ny foundation med.. hur kan jag glömma?

Även köpt ett nytt navelsmycke.. mitt hade tappat alla "diamanter".. köpt ett minneskort till mobilen, och beställt ett nytt linsskydd till kameran. skulle också köpa ett headset men dom hade inget.. såå jag så är det..

så en nöjd Matilda här som har stillat sitt shoppingbegär.. nu är det bara rummet som behöver en uppstädningen men jag orkar verkligen inte.. nåja tid finns =)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0