hehehe


Gud vad tråkigt jag har, men jag har då hunnit med mkt, har städat bilen både invändigt och utvändigt, men det sist nämda syntes inte, så vi får radera det. Jag har också städat på rummet.. hunnit med en fika på stan med syskonen, och sen tog vi en sväng på lite olika affärer jag och Ida, har köpt en lyx kudde för 250 kr, en sån där som formar sig efter huvudet, oh så skönt! så snart ska jag premiära första natten med den! hoppningsvis blir det en långvarig kompis =) hehe

Men nu har jag precis hyrt en film: Tidvågen, jag tror och hoppas på att den ska vara bra, känns bara så dumt att krypa ner sig under täcket när solen lyser, det är
fredag och alla är ute och har kul.. ja det svider in my heart =) men men..

SNART riktig ledigvecka och då fan ska jag till stuga och leva stugliv! ska bli riktigt jävla kul att slappa samt jobba lite i skogen med gamlingarna.. ska också försöka få med morfar på en fisketur =) annars sitter jag väl på Stens brygga och myser med alla mina gäddor jag kommer få upp där hehe


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0