dumavmig

åh jag blir så dum på mig, dom ringde att jag skulle jobba natt och det var ju hur lugnt som helst, var lite små seg efter att jag druckit igår men senare började jag må jätte dåligt, huvudet bara snurrade och snurrade, tabletterna funkade inte.. kunde inte stå, gå, ligga, sova... tror att det kan ha nått med pollen att göra för jag känner mig precis som jag gör när jag mår dåligt av det.. visst är det en liten släng av bakis men inte allt.. mår bajjjjs. har bara legat och gråtit för att jag har haft så ont.. om det inte är bättre imorrn så ska jag till vårdcentralen nu har jag haft den här huvudvärken i 4 dagar, börjar vara jobbigt.. och fryst har jag gjort... så jag var helt enkelt tvungen att sjukskriva mig... kändes förjävla dumt men jag har aldrig sjukanmält mig på 11 månader, alltså sen jag började jobbet så ja så är det.. det är ju en annan femma om man alltid är sjuk.. men det kommer bli en jobbig vår och jag är så jävla dum som har varit dålig på att ta mina allergitabletter så jag får skylla mig själv..

MEN jag hade riktigt kul igår iaf! eller ja jävligt kul =)

Nu ska jag åka till kullen och bli matad av mormor,, mamma kommer också och ska väl skälla lite på mig.. som tur är så kommer jakke ikväll och ska ta hand om mig.. synd att jag inte var ledig och frisk då hade vi gått på bion men nu går det ju inte..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0