de ju gaalet

De ju galet hur lat jag är! mitt rum är fortfarande stökigt och min motivation finns inte alls där.. vad är det för fel på mig!! ändå envisas jag med att sitta här vid datorn och inte göra ett skit.. packa borde jag också göra men det är också jobbigt. jag tycker ju ändå att jag inte har nå kläder när jag väl är i Jokkmokk. suck och blää vad negativ jag är =)

Har iaf varit en trevlig dag, lunchen blev på Sofias kök för det var för fullt på glada kocken. sen tog vi även en fika i norrskensgallerian.. sen har jag fått ett nytt däck till bilen för ett var så dåligt.. sen har jag tagit mig en kaffesluring hos Ida =)


Nu väntar jag på att klockan ska bli 21.00 så Greys kan börja. var ju ett galet spännande slut förra veckan!



peace out my stalkers :) Ni få som faktiskt läser av nån konstig anledning min tråkiga blogg :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0