åh

Ni vet när man blir irriterad på folk man inte känner, men när man blir irriterad på folk man verkligen känner så då är man riktigt irriterad.. jag stör mig varje gång jag kollar på fb, vill bara ge en liten slap och säga VAKNA!!! nu ska jag skita i det där och tänka att alla får göra som dom vill i sitt liv även om dom fuckar up det...

Nej sminka på mitt ansikte nu och sen ta en tur på stan. ska lämna in deklarationen (snacka om att vara ute i sista stund) ska köpa en eyeliner, flytande.. ska kolla lite grejs på pennstället.. kanske en sväng in på jive och förnya min garderob? ;)

Skönt med ledigt men samtidigt lite tråkigt.. är ju som trist att vara hemma.. nåja snart torsdag och då får jag träffa den finaste bästaste av dom alla! ;P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0