puuh

Jag ska inte klaga över värmen för det är riktigt kul att vi har sånt kanon väder, däremot är det skit trist att jobba när det är SÅHÄR fint väder! vaffaan. jag vill också fira, dricka öl, ligga i bikini och pressa.. jaja bara 2 dagar kvar och sen hålla tummarna för en ledigvecka med kanonväder, vilket det säkert inte kommer vara!

Denna dag har iaf varit seg, haft 2 bilar till bilfickan, så det gick rätt så seg för den tar 120 ton i timmen haha, så mkt vänte tid.. nåja och vid 3 så vart det stopp i fickan så ooootroligt lugnt! Och imorrn ska jag lasta med gruvtraktorn iaf, smurfen är lönlös, den är fan farlig i tilten, är rädd för att den ska smälla ner i flaket och sänka oss båda samt att den läcker så mkt hydraulolja.. så vi får se hur det är att köra den andra.. lär bli intressant, som att sitta i en liten hundkoja typ, hoppas bara den har AC..

Nej nu ska jag väl hoppa in i duschen och sen lägga mig, fan vad trist på en fredag som denna..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0