ojdå


Det var svårt att hålla sig vaken igår och jag råkade somna vid 4, som tur var så ringde jacob och väckte mig så jag hann vara social med moster och kusinen som var på besök =)

förövrigt så somnade jag innan halv 9 igår och det var riktigt skönt, men då hade jag klockan inställd på 06.00, vilket var väldigt konstigt för jag kliver aldrig upp då, om jag jobbar dag så är klockan på 04,15.. nåja nu är jag vaken och solen skiner.. vill göra nått kul! som en fika på stan eller solning, men jag ska ut med alla 3 hundar runt lunch tid samt tvätta kl.12.00 så tiden finns nog inte :( men tvätt är ju alltid nått positivt ;)

nu längtar jag mest tills det blir torsdag! åka till jacob och mysa och på fredag ska jag kanske köpa en ny mobil :D kul kul!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0