moiiiiii

Idag är det Sveriges national dag, vilket jag har blivit påmind om i över 11 timmar på radion.. Lite trist att vi inte firar det så mkt som dom gör i Norge MEN jag tycker att det är skit töntigt på facebook när folk lägger in svenska flaggan som profilbild (vilket skit många har gjort) sen skriver dom en massa om att man inte får sjunga nationalsången osv. ja ni har nog säkert en massa på era facebookar som skriver så.. känns bara så fånigt, varför inte bara skriva Grattis Sverige! ? varför måste man ens försvara sig.. äsch nu blir väl folk sur på mig bara för att jag skrev såhär

Jaja nu kommer iaf Jacob hit och sover här inatt, sicken tur att vi båda ska upp lika tidigt imorrn. kan säga att det var tungt när klockan ringde halv 5 imorse.. men som jag skrev igår så blev jag pigg direkt jag kom till jobbet och det var ändå en fin dag! men hade nog kunnat ha en lastbil till att lasta, blev lite mkt under bandet, nåja =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0