mjäää

Redan söndag, varför går veckorna så fort? Denna helg har iaf varit riktigt fin! i fredags så var vi i lule och kikade på en lägenhet, hann även med en god lunch på shopping och 1 timmes shopping i shopping (hehe) 3 par skor råkade få följa med mig ;)

på kvällen blev det att dricka lite vin och det var trevligt som fan! igår då? Ja vi gjorde inte så värst mkt, mamma och Roger kom hit och drack lite kaffe och surrade, sen for jag och Jacob till Granudden och grillade lite mat, super gott! och spelade plockepinn och zatzy, men vi vart väl lite fundersamma på dom där tärningarna för på ett spel så fick jakke zatzy 3 gånger och jag 2 gånger. nååja=)
kvällen blev film kväll =)

nu sitter jag mest och hoppas på att klockan inte ska ticka för fort.. känns trist att det är hela 1 ½ vecka till, tills jag får åka hit igen :( nå en arbetsvecka går ju ändå rätt så fort =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0