men förstår ni???

Men förstår ni hur många gånger jag tänkt uppdatera denna vecka, men icke, glömt bort eller inte orkat slå på datorn.. det har varit en jobbig natt vecka på ett sätt och det är att jag har inte kunnat somna förrän runt 8 tiden och då har jag tvingat mig upp från sängen vid 3 tiden för att hinna äta och duscha.. men nu jävlar är jag ledig! :D
Vad har hänt den här veckan då? jobb jobb jobb, en massa olika arbetsuppgifter varje dag så det har varit kul! :D
en stor grej som hände var att det brann nere i gruvan i torsdags (har jag för mig) kändes lite obehaligt och man höll tummarna för att det skulle gå bra där nere, vilket det gjorde! Har varit förbi Giman och kollat på lastbilen som står det, tog också en bild med mobilen, satan alltså, en helt ny lastbil också.. nåja idag kommer visst gubbar från Scania och ska kolla på den..

men men ska nog vara vaken hela dagen, känns trist och tråkigt att vara det men jag vet att jag inte kommer somna förrän sent och då kommer jag sova bort hela dagen, plus att jag ska ut med Idas hundar idag vid lunch..

nåja hejssvejs puss och snusk

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0