ledigvecka

Ledigvecka åter igen, denna vecka kan beskrivas som intressant. Det roliga med veckan är att jag har fått lasta bilar heela vecka och det var riktigt kul att träna mer på det, det går ju bara att bli bättre visst? sen så är jag ju inte direkt så bra just nu men men det blir bättre och bättre med tiden bara jag får mer chanser =)

Sen så är det en massa annat som har varit drygt i veckan, bland annat vissa personer samt att körningen till bilfickan är rätt så seg, speciellt när sepen har vart sönder så har det varit hur lugnt som helst..

Jag hoppas iaf att jag får vara på tingvalls nästa arbetsvecka tror jag.. allt på gott och ont.. äsch skit samma..


nu är jacob snart här =) hejssvejs!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0