jag tror mitt hjärta blöder

Jag är helt pang förälskad i Veronica Maggios låt Mitt hjärta blöder. Helt underbar låt! måste ladda ner hennes skiva nu så jag får slänga in i min mp3 och ta underbara promenader med hennes stämma i mina öron ååh :)

Nu ser jag på Irene Huss och ska väl försöka sova men är inte ett dugg trött. har råkat sova lite länge hela helgen, varje dag har en klarpigg Jacob petat på mig och försökt få mig att gå upp haha

Nåja imorrn ringer klockan 04.20, underbart! åker hemifrån 04.50.. gud vad tungt men jag klarar det såklart! bara man kommer till jobbet så blir man pigg =)


Idag har jag förresten gjort en kladdis, den var god! anledningen till att jag skriver det är för att jag bakar aldrig så dom få gånger jag gör det måste såklart nämnas ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0