haaj

hej hej Igår var jag datalös hela dagen,  och upp vid 6 och sen åkte jag till Kalix med mamma, hon skulle på jobb och anledningen till att jag skulle med var för att hennes bil fick bärgas i helgen från stugan till Övertorneå så jag körde hem hennes bil..  Att spendera över 6 timmar i Kalix var väl ingen hit, men jag lyckades aktivera mig, köpte mig en bok och satt mest och läste/fika... sen köpte jag också ett Thomas Sabo smycke :D förstår ni lyckan?`ett armband med ett berlock, 800 kr.. lite dyrt, men ett berlock kostar 500 kr, ska nog åka på åhlins och sen om jag hittar ett till berlock, ser lite mesigt ut med bara ett =)

Idag har jag lite grejer att göra, ska åka till Heinos så ska dom få kolla på mitt larm som bara jävlas och göra mig ovän med mina grannar, sen kanske fika med hanna, försöka hinna göra slingor i håret, och på kvällen onsdagspub med syrrorna :D

en bra dag helt enkelt=) puss puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0