alllohhaa

Är ju som vanligt jätte dålig på att skriva, glömmer som helst enkelt bort bloggen ibland speciellt när jag jobbar. Kan säga att förra jobbveckan var riktigt rolig! fick göra lite olika fram till onsdagen och sen resten av veckan fick jag mata sidofickan =) kul kul!! Nu kom jag nästan precis hem från Vettasjärvi, har planterat skog där i 2 dagar och oj vad jobbigt det var. jag är inte gjort för kroppsarbeten.. min kropp känns som smör och nej det inte ett dugg kul att plantera! hah nåja men nu har jag iaf gjort till lite så =) Man måste ju dra sitt strå i stacken antar jag =)

Nu ska jag bara ta tummen ur röven och packa väskan och sen åka till min favorit kille.. men först byt påslakan och hm kanske dammsuga om jag orkar. äsch vad det ä jobbigt med ett stökigt rum men min ork finns inte alls (som vanligt då?)

Helgen blir nog hyffsat lugn, på fredag ska vi iaf till lule och kika på en annan lägenhet =) kul kul!

pusshej


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0