aj som fan

Har jätte ont i rygg och svanskota känner jag nu.. jag är alldeles för lite för att köra traktor, även fast jag kommer långt fram med stolen så är det en stor glipa mellan stolen och lägre ryggen.. så måste alltid ha en tröja där, har haft mina funderingar på att ta med en kudde men då blir jag väl stormobbad av arbetskollegorna :P

Idag har det väl varit en bra dag, innan vi ens hann börja jobba så började det läcka olja i 972:an, så jag fick ta hans jobb med, alltså att mata i fickan.. var lite små svårt när jag bara fick dutta i lite i taget, annars skulle det stocka, men jag fick iaf bara ett stock :P sen så lastade jag även och bar undan malmen.. så fin dag! lite små stressigt med att knappa på vågen hit och dit, lite rädd att svamla till det och väga in fel och sen printa det, men tro det eller ej, jag fuckade inte upp det alls ;)
samtidigt så var jag väl ändå lite missnöjd med mina ton men men går ju inte att göra så mkt åt det. imorrn så blir det 100 gånger bättre:P


puss och snusk från en trött Matilda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0