fäller en tår

Fäller en tår för dom döda i Norge. Allt är så hemskt att läsa och det går inte förstå hur en människa kallblodigt kan gå omkring och avrätta barn när dom ber för sitt liv. Jag har ju som sagt jobbat natt i veckan och då är jag helt off från omvärlden så jag har inte varit på internet, inte kollat på tv och inte lyssnat på radio så jag har köpt aftonbladet nu några dagar och idag så kollade jag klipp.. så ett där ambulans personalen hjälpte ungdomarna och deras skrik ekar fortfarande i min skalle.. förtvivlan!



just nu ska jag iaf packa väskan, sen åka till sjukhuset, tror jag har fått nån infektion i örat vilket är jätte dåligt för mig, jag för inte få infektion, kan sluta riktigt illa.. var på akuten tidigare men hon ville att jag skulle komma tillbaka 20.15 när distriktläkaren var där.. sen åker jag till Jokkmokk och vilar upp mig, är som en död banan i kroppen... hade tänkt åka till stugan men nu blir det så sent när jag ska på sjukan..nååja

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0