din guuling

är i gve nu och är så då otroligt jätte trött som man ibland kan vara.. sov i jokkmokk i natt och jag ville inte direkt sova och sen upp halv 11.. så jag lär vara lite trött ikväll kan jag gissa nåjaa.. nu är det bara 7 nätter sen är jag ledig i 3 veckor! helt otroligt =) premiärar också mina nya kläder nu, ny tröja, nya byxor och nya skor.. har nog aldrig varit såhär gul nånsin haha om jag ställer mig vid uppland inatt så kommer dom se mig från dundret garanterat haha :D

sitter och sms:ar lite med min brud och hon är en tjej med en jävligt bra idé! så jag hoppas det bli av nu :D åh vad kul det hade varit :D nu är jag peppad för att börja jobba och den här veckan tar slut nångång!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0