bläääjj

Vilken dag, det första man får göra efter ledigveckan är att tok lasta lastbilar, pilla på vågen som en galning och skrika ur min frustration haha nej så farligt var det faktiskt inte =)

var lite små stressigt när gruvbilarna kom men alltså bättre med en för mycket än en för lite =) och när skiftet var slut hade vi hyffsat tomt under banden =)
men idag blir det nog samma. hade nog kanske helst velat vara under krossen men det är ändå kul att träna på lastningen, jag är inte så värst bra än tycker jag men jag gör mitt bästa och ska ju bli bäst=)

idag har jag sovit rekord länge för att vara tisdag, sov till över 2, annars brukar jag bara sova till 11 första morgonen. men men imorrn kommer jakke hit och ska besikta bilen så då får man se han också =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0