ååh typans

Sitter och skriver tidsrapporten men har för mig att jag har jobbat nån dag till 6, alltså 12 timmar och jag är nästan säker på att jag fyllde i ett papper förra arbetsveckan för just den veckan men nu är den spårlöst försvunnen :( nåja får bli som det blir =)

som tur är har jag ju börjat skriva upp allt nu så att jag har lite koll...

Nu är det bara 1 dag kvar sen är jag ledig, gudars vad skönt! har så ont i hela kroppen speciellt mina stackars fötter och händer :(

nää nu ska jag nog slänga in lite mer musik på mitt usb minne så att jag blir taggad för woork imorrn! då jävlar ska allt funka hela dagen och inget jävlart inget ska gå sönder =)

pusspsussssen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0