väntar som ett fån

idag fick jag order att vänta hemma på att dom ska ringa mig men klockan är halv 1 och fortfarande inget samtal men det kan hända att jag får åka när som helst, sist det här hända så for jag till jobbet vid halv 12, så man vet aldrig! men jag ska nog ringa på 40 min, men jag känner mig alltid så dum när jag ringer som att jag tjatar, men det hade vart trevligt att veta nått iaf...

men jag måste erkänna att jag låg i sängen lite längre än jag tänkt, men jag vaknade iaf vid 7 tiden, sen har jag små sovit i nån timme.. trodde nästan att jag hade feber för jag har svettats som en gris men fryst konstant men jag mår ändå bra förutom en lite förkylning i min lilla hals!

lala fick förresten en present igår av företaget! pecka kom med jätte fina ryggsäckar :D så nu måste jag börja fjällvandra?

förövrigt så tycker jag att det ska bli nästa torsdag så jag får åka till Jokkmokk!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0