snoret rinner

sitter med papper i näsan och får byta hela tiden, har till och med sovit med papper haha,
igår var jag en sväng hos alexandra och surrade, tog en ragg till operaten och det var tråkigt, satt där 1 timme och sen åkte jag hem och sooov, eller ja kollade på tv =) ganska skönt att ta en lugn kväll men ändå få se lite folk, jag har varit helt folkskygg hela veckan så jag behövde det!

men usch vad dåligt jag mådde imorse, halsen gjorde så ont och kroppen kändes som spaghetti.. men en promenad i det otroligt vackra vädret gjorde att jag blev något av en människa, handlade lite mat och skit, så idag blir det pasta ala matilda till middag, har mina förhoppningar på att det faktiskt kan bli rätt så gott! =)

funderar på att ge en känga till jacob, han pillar på mina tår, otroligt irriterande! plus att virrpellen har slarvat bort tvkontrollen :@


Kommentarer
Postat av: Elina

Krya på dig :)

2011-01-22 @ 21:53:51
URL: http://alonglife.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0