of course you can't see it!

Sitter och kollar på bikinisar, lika att börja nu så man inte stress köper nått skit på sommare. är så farligt less på ginatricots bikinis så att jag spyr. Har precis hittat finaste bikinin men den kommer gå på ungefär 3000 kr tror jag, lite svårt med dollarn men ungefär där i kring.. lite väl dyrt men åh så fin! tror den faktiskt kommer sitta fint på brösten med vilket är det svåra. men får ni se den? såklar inte. psss vad trodde ni egentligen..

meningen med inlägget var att baddräkter är jävligt snygga, speciellt dom nya designade med en extra twist. tyvärr så ser jag ut som en korv i sådana, annars hade jag köpt en påengång! här kommer lite sexy alternativ ;D



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0