music gives you energy

slog på spotifyen och fick genast lite energi i min trötta kropp... ska snart slänga på lite smink i mitt trötta slitna ansikte, inviga en av mina nya mössor. köpte en chockrosa och en grå =) jag är nog närmast beroende av mössor nu förtiden tror jag haha

ska iaf ta en kaffe på forsgatan innan jag hämtar Axel från skolan, sen blir det bara att vara hemma, göra mellanmål, middag, skjutsa axel till träningen och sen hämta.. väldigt givande. jag dör av tristess i denna lägenhet.

åh jakke skickade en bild på hotelletslogg igår och jag kan inte förstå att det var 1 år sen och 1 ½ vecka sen vi var i Kap verde! Hade så gärna velat åka utomlands, det hade vart underbart!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0