mjau

Hej hej från en sjuk tjej, halsen gör ont och det gör ont när jag hostar :( typiskt va? nåja första gången jag är ordentligt sjuk sen jag började jobba och det är väl ändå bra? och min dumper funkar fortfarande inte så det var tur i oturen kan man säga!

Idag vaknade jag 04.00, jag tror det var rätt så precis på klockslaget, klarvaken, helt otroligt och väldigt typiskt att jag inte skulle till jobbet idag när jag ändå var vaken så tidigt. nåja =) somnade om där runt 10 tiden. har inte fått för många knop gjorda idag, vart ute med hunden, hämtat Axel, ska sen göra lite mellanmål till lillebror innan träningen, förbereda smeten till fläskpannkakan.

och sen ska jag och Axeli bygga puzzel ;P

tralla nog för idag, jag tror mamma också ska på BB och hälsa på lilla gullebarnet men jag vet inte om man vågar hälsa på än om det är för tidigt, jag tror jag åker förbi östansjö nästa helg jag är ledig och hälsar på =) ska bli spännande att se!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0