man skulle kunna tro

man skulle kunna tro att jag vant mig vid dom dagarna när jag är som mest uppsvullen men jag fick mig en liten chock idag när tittade mig i spegeln. Jag försöker att röra ögonen så lite som möjligt för annars kommer jag bli tokig och klia sönder huden som jag gjort vid munnen. hm vad hemskt det lät men jag är hemskt just nu :P haha

åh ge mig solsken, grönska och sånna härligheter nu nu nu :P

Har iaf precis kommit ut från duschen och på 1 timme ska jag hämta käre lillebror från skolan, vid 5 tiden så åker jag till Jokkmokk mys och pys =) jag gillar torsdagar, fast bara varannan torsdag!

måste förresten packa allt för helgen, jag är less på att packa så fruktansvärt, känns som om man bara packar ner och upp hela tiden.. :/


jaja läsa lite bloggar sen dra på mig nått anständigt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0