lyxfällan

Sitter och kollar på lyxfällan, ett litet favorit program för alla är så blåsta. hur kan man gå över flera tusan varje månad bara för att köpa på krediter? jag har alltid fått lära mig att har man inte pengar till man vill köpa så har man inte.. men det är väldigt lätt att pengarna rusar iväg när man alltid drar kortet vilket jag har haft lite knep med, för jag är duktig på att slösa men nu ska jag börja spara ännu mer och skippa alla små köp. tycker faktiskt att jag vart himla duktig, det enda som gått åt denna vecka är presenter.

Nu sitter jag och väntar på att åka till Ida, dom andra har redan åkt men jag ska vänta och se om det kommer nå ungar hit som har missat att dom ska till malmberget. tror faktiskt det kommer bli riktigt trevligt ikväll och jag hoppas att dom sparar lite tårta och korv till lilla mig :D

imorrn får jag ge mina presenter till Axel, jag har köpt ett par badbyxor som är för stora haha (tur att han kommer bli större) samt ett par simglasögon, och 2 cdskivor. Axel har ju blivit stor nu och lyssnar hela tiden på musik. ni vet musik till läxorna :P tänk nästa år så blir han tonåring! helt galet...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0