lite effektiv i hjärnan

Känner att jag ska bli lite effektiv? Ska packa upp väskan som jag haft i Jokkmokk, städa upp lite från golvet, för övrigt så har jag inte så stökigt vilket är skönt =) Sen ska jag diska och kanske jag dammsuger och kanske jag kammar Molly igen, vet inte riktigt :P Sen tänkte jag ta ett bad, lite skrubb på kroppen, raka mina ben, som en igelkott måste jag erkänna hah. Det känns bra det här! Vet inte riktigt hur jag kan vara på så bra humör men jag antar det är för att mitt ansikte börjar bli normalt igen! :D

såg förresten 17 again igår, gudars vad snygg zac efron är, först tyckte jag han var värsta tönten men nu skulle jag kunna äta upp han ;D tyvärr var väl inte filmen nån speciell höjdare..

Sen så gjorde jag en riktigt miss igår och laddade ner Psalm 21, vågade nog bara se 30 minuter medans jag laddade ner en annan film. usch vad äckligt! jag har visst blir en riktigt mes men ändå gillar jag skräckisar men då ska man nog helst ha nån att se med!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0