kallt som in i gatan :P

hojja vilken kyla 26,8 minus grader.. hoppas jag inte fryser fast med traktor inatt haha

Nu är det bara 6 nätter kvar tills jag har ledigvecka och jag känner ändå att sommaren inte är så långt härifrån, låter det knasigt? men när man jobbar skift så går tiden lite fortare..

Men jag måste säga att jag saknar min dumper men ändå är det kul att köra traktor för att träna lite, har inte varit nån stress jag har fått träna på sandningen vilket jag inte alls är nå bra på! men träning ger färdighet :)

Jag vet inte om jag har så mkt mer att säga, eller jo jag har såklart alltid mkt att säga men inget av värde :P

Kommentarer
Postat av: Elina

Oj, det var kallt :O

2011-01-06 @ 09:55:12
URL: http://alonglife.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0