I saw the sign

Sitter och diggar ace of base och är så där överlycklig över att jag har internet efter kanske 2- 3 månader :)

Plus att jag känner mig mkt piggare, huvudet har sprängts och jag har knappt orkat prata, men när Ida och Alex kom så blev jag så mkt bättre! Vilka stjärnor =)

Har förresten börjat på puzzlet helt själv och jag tror inte det kommer gå så bra, hade behövt en proffs utrustning med bra lampa och bord.. kanske ska sats på en karriär som proffspuzzlare? nej du börjar det spåra ur allt..


Har förresten bokat om min tandläkartid på sunderbyn, och jag är överlycklig att jag fick på min lediga vecka plus en fredag så jacob kan köra mig =) men då har jag väl säkert inget jobb ändå i mars så då spelar det kanske ingen roll haha



Close up


Kommentarer
Postat av: Elina

Dem e bra .D

2011-01-24 @ 14:40:20
URL: http://alonglife.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0