I fell in love

Igår var jag in på Åhlins och kikade och då ser jag att dom har fått in massor av fina thomas sabo smycken. Jag blev faktiskt lite kär i ett halsband, eller ett berlock till ett halsband, tyckte den var jätte fin när den var så tunn, men egentligen så är ju alla lika fina! det är så typiskt att det ska vara så satans dyrt, 1500 kr tror jag att det kostade :( Hittade även en jätte fin ring med, men lika dyr såklart!
Men det går in förneka, hans smycken är dom finaste :P






Nej nu ska jag försöka städa lite i mitt rum =) packa om min väska till jokkmokk, fast jag far ju först på fredag men det kan vara bra att ha lite klart iaf =)

kisses

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0