en fridag

aloha idag lyckades vi knepa oss upp från säng redan vid 10, en klapp på axeln, käkat lite frukost och sånt.. sen började det tokklia i ansiktet, fick panik och hade lätt kunnat klia sönder hela hakan så jag for till apoteket och köpte allergitabletter vilket jag tänkt börja prova, nackdelen är att jag blir så trött av dom, fick även med mig en kräm för eksem och hudirritationer, men dom var riktigt bra dom på apoteket här i jmk, dom såg ju hur jag såg ut och rekommenderade stark en hudläkare och nu ska jag tamefan ringa vårdcentralen tills jag får tag i en!

efter det hastiga besöket så åt jag och jacob bakad potatis som vi planerat sen i veckan och det blev suuupergott:P min favorit mat måste jag nästan erkänna :P nu har vi precis vikt tvätten och nu ska vi väl kanske ta oss en promenad till sportaffären =)

blir nog hyffsat lugnt ikväll tror jag, men vet inte riktigt än, får se får se

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0