bck up plan

Igår så orkade jag aldrig slå på datorn men jag hade tänkt skriva att jag såg på the back up plan i måndags. Den var ju hur charmig som helst och Jennifer Lopez är så jädrans vacker! Men jag måste ha missuppfattat filmen helt för jag trodde att hon skulle möta en man när barnet var typ 6 år och han skulle visa sig vara pappan till barnet.. vet inte varför jag fått för mig det, kan det vara en annan film som visats som trailer på tv? säg då vilken det är :)
men jag tyckte ändå att den här filmen var riktigt bra :P




En annan film jag också såg den kvällen var I rymden finns inga känslor, som handlade om en kille med aspbergers, också den hur underbar som helst! men jag tror nog nästan den största anledningen var för att sveriges snyggaste skådis var med, han som spelade Sam. muums! Jag blev lite små kär i han första gången jag såg han i Johan Falk filmerna. om ni inte känner igen han så är det han som dör i slutet av vapenbröderna.. snygg snygg snygg :P men skit härlig film men jag tror många inte håller med mig!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0