ajajaj

har nog glömt berätta att mina ögon är mkt bättre, dom är inte alls lika torra och svullna men nu började det precis klia som besatt, försöker behärska mig så jag inte kliar sönder nått så tabletten är svald =) men får se hur jag mår sen!

våra bakade potatis är i ugnen nu så på 45 minuter är dom klara =)

förövrigt så är nog jag och jacob jokkmokks miserablaste par, det ligger snorpapper överallt och vi hostar så magen kommer upp och vi orkar knappt prata med varann haha

förresten, vilket dåligt filmutbud igår.. varför är det alltid dåliga filmer på tv när man väl är hemma och glor för en gångs skull!

Kommentarer
Postat av: Elina

Skönt att höra att det har blivit bättre :)

2011-01-24 @ 14:41:10
URL: http://alonglife.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0