ajaja

jag dör snart kännns det som, funderar på att riva sönder mitt ansikte snart, det gör så ont överallt :( plus att jag råkade äta en avocad och jag är ju lite allergisk så nu kliar det ännu mer runt munnen än annars. men är man dum så får kroppen lida, just nu vill jag helst lägga mig och få allt försvinna.

Hade tänkt träna nu men ska vänta en timme och se hur jag mår då, vill verkligen men vi får se, har ju hela dagen på mig :P

kan säga att jag har ledigvecka och det är ju trevlans, tog en lunch med Hanna igår sen klippa jag mig på clippet, väldigt behövligt och trevligt att faktiskt lägga pengarna på sånt, jag klipper mig ju aldrig, är så dålig på att boka tid!

sen har jag köpt ett par tofflor, helt klart värt pengarna, så mysiga och jag är ju en sån som fryser hela tiden :P

nej nu ska jag dra, kan inte ge bilder eller nått, min dator vill inte ta emot internet på nått konstigt sätt


Kommentarer
Postat av: Elina

Skönt att vara lite ledig :)

Ajdå, hoppad det känns bättre i ansiktet nu!

Träning kan alltid vänta ;) HAHA!

2011-01-11 @ 17:13:53
URL: http://alonglife.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0