2011

Men oj nu är det ett nytt år som säkert bara kommer rulla iväg! 2011 sparkade jag in med Jacob, johan, Sonny, Patrik, Bagge och Sofe, vi fixade en trerätters som faktiskt alla hjälpte till mig :D Var riktigt gott måste jag erkänna! Måste säga att kvällen var ändå helt okej igår och jag tror inte jag skämde ut mig nått alls haha nej men jag var faktiskt lugn igår, hela kvällen var faktiskt ganska lugn förutom att alla råkade komma till efterfesten som tur var inte var hos Jacob haha

Idag ska vi bara ligga i soffan och mysa framför nyårsdagens alla filmer, och jag är så smart att jag köpte en cola och ben&jerrys till idag ;)

nej nu ska krypa in i jakkes armar och kramas, vilken tur att jag har världens bästa kille ;)

puss och snusk

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0