puuuh

Ledigveckan är här igen och nästa arbetsvecka är det julvecka! tänk vad tiden går fort! kan knappt förstå det!
Hade dag förra veckan och då brukar jag alltid vakna jätte tidigt men inte denna vecka, råkade sova ända till 1 idag! antar att jag tar igen all förlorad sömn och hela kroppen är helt borta, skit jobbigt! men jag har faktiskt varit på stan idag och shoppat lite, köpt en jacka, (parkas) en nyårsklänning, lite små tröjor, samt en present till syrran som fyller år den 23 december =) hehe har bara en julklapp kvar och det är till syrran och hennes kille. guud så jobbigt och svårt! vad ska man köpa?

Har iaf vart på hemmakväll och lånat lite filmer, och såklart köpt mig en B&J och en cola ;D kommer bli en fin kväll, nackdelen är väl att vårt PS3 är i Sävast hos jacob så jag får se mina filmer i sängen framför datorn. nååja =)

Molly är förresten här hos mig i veckan! mysspys, köpte 2 hundben till henne när jag var i stan =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0