sådeså

så var tisdagen snart slut och jag har inte gjort så värst mkt samtidigt som jag har gjort jätte mkt! förstår nån? Jag köpte en pärm idag och har sorterat alla "viktiga" papper" har gått igenom mina lådor som har legat ovanför gareroben och slängt alla mina teckningar från när jag gick bild estet (det var riktigt jobbigt) men jag sparade en grej som jag hade. samt slängt alla mina skolkataloger (också jobbigt) och slängt en massa meningslösa kort som är från en gammal kamera..

Ikväll har jag även hunnit med att göra en kantarellmacka till mig och mamma och nu har jag precis pratat klart med jakke och snart blir det filmtajm med tjejen som redan ligger och sover i min säng =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0