jaa

ibland undrar man om man ska skratta eller gråta det är ju bara så pinsamt allt.. ändå är det inte jag som gör nått men jag blir så jädrans generad så att jag vill gömma mig i sanden som en struts hahahaha nåja sånt liv sånt jobb jag önskar att jag var en kille! smälta in i miljön och bara göra det jag ska :P

håller då på och små packar lite i rummet, eller ja egentligen är jag klar det enda som återstår är att packa in allt i bilen vilket känns jobbigt. samt duschen, åka till apoteket och ta ut dom där livsviktiga pillrena som gör att jag inte åker på barn, samt tanka så att jag inte hamnar mitt i skogen utan bensinl.. ja ni vet sånt viktigt. ikväll bär det av mot jokkmokk för att storstäda i jakke lägenhet.. i helgen får jag äntligen åka till vår lägenhet :D weehoo


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0