hej igen

nu är jag tillbaka i gällivare efter 2 veckor i Jokkmokk =) Har haft fina dagar med en och annan fylla för mkt tyvärr men är man duuum så! nu blir det nog hyffsat lugnt sålänge.. Kan säga att jag var på bröllop/dop igår och det var riktigt trevligt! samt möhippan som var i onsdags=) håller på och försöker ladda upp bilderna på fujis hemsida men nu börjar det krångla, typiskt för mig!

Måste även få berätta nått riktigt roligt som jag nog inte har berättat, jag och jakke ska bli sambosar nu och flytta till Piteå :D vi skrev på papprena i måndags, eller ja Jacob skrev på för det är han som ska köpa lägenheten=) Ska bli riktigt spännande! och vi hoppas att få den i helgen men annars så får vi den 26 augusti vilket inte är så ulänge till =) wiiiehooo först nu börjar man fatta=) 

men heejss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0